Kedves Olvasók! Újra eljött az év vége, ami mindig a számvetés ideje. Ahogy tavaly ilyenkor is tettemúgy most is röviden összefoglalom a blogon elért eredményeimet, az ezzel kapcsolatos gondolataimat.

Januártól decemberig (a jelenlegivel együtt) összesen 65 blogbejegyzést írtam. A facebookon a követőim száma 767 (ez 18-cal több, mint tavaly ilyenkor), a  blog.hu-n pedig további 66 fő (ez is 3-mal nőtt tavaly óta).

A lapletöltések száma szempontjából az idei évben került sor az eddigi "legerősebb napra": július 29-én 5170 kattintást regisztrált a rendszer!  (Összehasonlításul: a tavalyi rekorder napon "csak" 761 lapletöltés volt a blogon.) Október 21-én 1449, április 22-én pedig 1437 kattintás történt. Az összes lapletöltés száma a blog indulásától mostanáig mintegy 444 ezer, ami kb. 64 ezerrel több a tavaly év véginél! (Tavaly ilyenkor "csak" kb. 50 ezres növekedésről számoltam be.)

A 65 bejegyzés közül a 3 legolvasottabb/legnézettebb ez volt:

1. Egy tyúk gyászjelentése 1879-ből: 616 megtekintés

2. Vegyes fotók 53.: 171 megtekintés

3. Gróf Festetics György síremlékének újraszentelése: 158 megtekintés

Ezeken túl, az én személyes kedvenceim még az alábbi posztok voltak 2022-ben:

József nádor Molnáriban (1797.)

Molnári és Szenttamás rövid leírása 1830-ból

A Rába és a malmok (1938.)

Könyvem, hosszabb tanulmányom az idei évben nem jelent meg, de a Püspökmolnári Hírözön mindegyik számába írtam egy helytörténeti témájú cikket, ezen kívül 3 előadást is tartottam helytörténeti témáról szakmai konferenciákon.

2022. május 6-án Budapesten az ELTE PPK Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézetében a Maróti Andor Emlékkonferencián "Közművelődés Püspökmolnári területén a két világháború között" címmel tartottam előadást. Ugyanezt a témát adtam elő közművelődési témájú kutatási jó gyakorlatként a Nemzeti Művelődési Intézet Zala megyei szakmai napján június 16-án Nagykanizsán, harmadszor pedig a szombathelyi MMIK Petőfi Klubjában szeptember 6-án. Ezt ebben a bejegyzésben hirdettem meg.

Most pedig arra kérem minden kedves Olvasómat, hogy szavazzon (1-5-ig, az iskolai osztályzatoknak megfelelően): 

Ne feledjék, ha Önök is megosztják a bejegyzéseket, akkor olyanokhoz is eljut, akik a szerzőnek nem ismerősei, de érdekelheti őket a tartalom. Megosztásaikat ezúton is köszönöm!

Észrevételeiket, ötleteiket, fotóikat vagy kiegészítéseiket szívesen fogadom jövőre is! Szóljanak hozzá a posztjaimhoz vagy írhatnak e-mailt is: kugiblogja@gmail.com

 

Most a blog téli szünetre vonul, friss bejegyzés január második felében várható (de a blog facebook-oldalán továbbra is megosztom a régi bejegyzéseket.)  Jó egészséget mindenkinek, továbbá:

unnep2022.jpg

 

>>> Az előző poszt: Vegyes fotók 55. <<<

Ha tetszett a bejegyzés, lájkold, és oszd meg az ismerőseiddel! Ha észrevételed van, szólj hozzá! Ha pedig tetszik a blog, csatlakozz a törzsközönségéhez a facebook-on, hogy elsőként értesülhess a frissítésekről!

Szerző: kugi  2022.12.19. 07:00 Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://kugi.blog.hu/api/trackback/id/tr2718005488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása