Az előző és az azt megelőző bejegyzésben is bemutatott molnári vasúti hidat 1964. május 7-én üzembe helyezték, melyről a Vas Népe 1964. május 9-i száma a 8. oldalon az alábbiak szerint tudósított:
És a másik kép az újságcikkből:
Az előző és az azt megelőző bejegyzésben is bemutatott molnári vasúti hidat 1964. május 7-én üzembe helyezték, melyről a Vas Népe 1964. május 9-i száma a 8. oldalon az alábbiak szerint tudósított:
És a másik kép az újságcikkből:
Ahogy arról az előző bejegyzésében is írtam, 1963-64 során újjáépült a németek által 1945-ben megrongált vasúti híd. Az új építmény forgalomba helyezésére 1964. május 7-én került sor, melyről az MTI fotóarchívumában az alábbi két fénykép található (ezek felhasználási jogát megvásároltam, hogy közzétehessem itt a blogon). Az első képen a régi hidat látjuk közelről:
A másik képen pedig a régi mellett az új hídszerkezet is látszik:
Korábban már többször írtam a németek által 1945-ben megrongált, 1963-64-ben újjáépülő püspökmolnári vasúti hídról. Május elejére a hídépítési munkálatok a végstádiumba jutottak. Az alábbi Vas Népe-cikk (1964. május 6. 4. oldal) ennek kapcsán a híd történetét mutatja be: