Az előző és az azt megelőző bejegyzésben is bemutatott molnári vasúti hidat 1964. május 7-én üzembe helyezték, melyről a Vas Népe 1964. május 9-i száma a 8. oldalon az alábbiak szerint tudósított:
És a másik kép az újságcikkből:
11 millió Ft... Mai értéken ez vajon mekkora összegnek felel meg?
Olvasónk, Nagy Albert a lenti képet küldte, és az alábbi kiegészítést tette: "A híd építésére a vasútvonal teljes átépítése keretén belül került sor. Első lépcsőben a műtárggyal párhuzamosan a község oldalán egy fahidat létesítettek, amire átterelték a teljes vasúti forgalmat. Egyébként az állomás hídvégi oldalán, az épülettől jobbra barakkokat húztak fel, ahol a vasútépítők részére átmeneti szállást, műhelyeket és raktárakat alakítottak ki." Köszönjük az információt!
Utolsó vonat a régi hídon. (A kép forrása: Sujtó Géza: A Rába-völgy vasúti hídjai Püspökmolnári és Vasvár állomások között. In: Sínek Világa 2007/1-2. szám 53. o.)
Frissült bejegyzés: Gyémántlakodalom Püspökmolnáriban
Ha tetszett a bejegyzés, lájkold, és oszd meg az ismerőseiddel! Ha észrevételed van, szólj hozzá! Ha pedig tetszik a blog, csatlakozz a törzsközönségéhez a facebook-on, hogy elsőként értesülhess a frissítésekről!